söndag 18 november 2012

SURPRISE!

Jag spanade ut lokalen redan i slutet på augusti och har planerat sedan dess. I går kväll var det dags! Äntligen hade jag en överraskningsfest för min kille som fyllde 25 tidigare i veckan. Maten var fantastisk, bubblet var kallt och tårtan magisk. Tack alla som kom och firade min stora kärlek! IMG_3690
Turkisk-grekisk buffé. Rödbetor, feta, lammkotletter, röror, ostar, sallader... Mmm.
IMG_3698
Något skakig efter mitt tal... 
IMG_3729
Favoriterna! 
anton4
PT-Philip var på plats och plåtade loss med proffsblixt...
IMG_3710 IMG_3713
Vin och tårta. Härligt härligt men farligt farligt...
IMG_3716
Jag trodde jag skulle svimma när jag såg tårtan! Den var nämligen nerpackad i en låda när jag hämtade den dagen innan så hur den såg ut blev en överraskning för mig med. Stor eloge till tjejerna på Holy Sweet som är helt övergrymma på att skapa ätbara konstverk och dessutom så genuint glada och passionerade!
IMG_3708
Kvällen fortsatte på Berns men dit fick kameran INTE följa med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar