torsdag 19 juli 2012

Clean and low carb - my way

Puh! På väg hem till Stockholm igen och kommer fram sent i natt. Jag satsar på att tömma resväskan från semestern, packa om till helgen och äta sen middag på en timme så att jag sedan kan störta i säng.

Förutom att jobba undan en del på tågresan ner till Malmö sysselsatte jag mig själv med att skriva en slags guide till de råvaror som jag baserar min kost på. Tänkte att det kunde vara schysst att ha en lista att sätta upp på kylskåpet och snegla på när inspirationen tryter. I bland hamnar jag i fällor där jag äter samma samma. Det kan vara bra med en påminnelse om att valmöjligheterna är många även om man inte äter pasta eller bröd. Ni får den här också, om ni vill skriva ut min och använda den eller skriva en egen är upp till er!

Klicka på bilden, välj orginalstorleken i Flickr, printa och smäll upp på kylskåpsdörren!
thediet kopia





































I wrote this food plan when I was bored on the train earlier today. When I get back home I'm going to print it and stick it on my fridge, for inspirational and motivational purposes. Sometimes you just need a little reminder to keep you on track. I like the look of this list and I'm pretty proud to call it my way of eating. Make your own or print mine by clicking on it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar