onsdag 28 november 2012

Vill du ha en julklapp?

Mäh, den där gymdejten får nog flyttas till fredag. Känner mig fortfarande rätt sänkt.

Som tur är har jag en hyfsat lugn jobbvecka med mycket research på agendan så jag har kunnat vila upp mig en hel del ändå. På fredag ska jag dock ut på jobbresa så jag hoppas verkligen att nästäppan har försvunnit tills dess. Täppt näsa på ett flygplan är INTE en bra kombo...

Jag klurar också lite på om jag ska ha en liten jultävling precis som förra året... Som ett litet tack till er som hänger med här, peppar mig och kommer med smart input. Men vad skulle ni vilja vinna? Vilka produkter skulle ge er lite extra pepp i detta kalla vinterväder? Kommentera med era förslag!

2 kommentarer:

  1. Smink, nagellack, lukta gott grejer....sånt piffar alltid upp en grå och regnig vardag :)

    / Veronica

    SvaraRadera
  2. Små ätbara saker tycker jag är skoj :)

    SvaraRadera