fredag 23 november 2012

Min dag Instagram-style

Oh yes. Vilken dag. Ni som inte följer mig på Instagram än kan ju kolla in vad jag heter HÄR. Där uppdaterar jag oftast flera gånger om dagen, också om sådant jag inte skriver om här. I dag har jag sysslat med detta... Lunch med Johanna på Kalori Tillbringade förmiddagen med min inkorg och telefonen, sedan stack jag på lunch med min kompis JKalori. Sunkigt namn tycker vissa men maten är fantastisk! Jag frossade i färg och kycklingfilé. Kände mig hälsoboostad efteråt! Julen har kommit till Sturegallerian Promenerade sedan bort till Sturegallerian för tvätt och fön hos favorit-Patrick och armbågade mig sedan hem med en massa kids som är i stan för SHM gissar jag. Provar Provade någon slags hybrid mellan en skinnjacka och en kappa från Zara och grät lite när jag såg prislappen. Nej, 1700 kronor för ännu en jacka är INTE något jag vill lägga mina pengar på just nu. Se men inte röra, Danielle! Hoppas ni som har besökt mitt kafé (??) har haft kul med tanke på att Stockholms Tingsrätt just skickade mig en räkning på 40 000 kronor. Visste inte att jag drev kafé faktiskt. Vill någon berätta var den ligger?
Kom hem och hittade en trevlig räkning på hallgolvet från Stockholms Tingsrätt. Tydligen driver jag kafé och ska betala in 37 500 kronor för mitt uteserveringstillstånd (??) så snart som möjligt. Tur att jag inte slog till på den där jackan... Packing chaos
Och nu har jag hamnat i det här. Packningskaos. I morgon drar det i väg igen... Det var min dag. Vad har ni haft för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar