söndag 25 november 2012

Hem igen

Något tågtrött, på väg hem till Stockholm igen efter en helg i Jönköping. Vi har firat min kille för tredje (!!) gången och hängt med våra familjer, käket goda kycklingspett på Liban Deli och säkert druckit fem liter kaffe. Känner mig ärligt talat lite sänkt, nu får jag tyvärr erkänna mig besegrad och räkna mig själv som förkyld. Något lindrigt är det definitivt, ingen feber eller katastrofal trötthet utan mest rivig hals och lite snuvig. Jag är mycket besviken över detta då sist jag var sjuk överhuvudtaget var i slutet på februari då jag hade en monsterförkylning, alltså för nio månader sedan! Jag hade hoppats på att klara mig minst ett år. Snyft!
Bild 2012-11-25 kl. 21
Men nu är det sista veckan i november som väntar, nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Lite konstig fråga som kanske har besvarats tidigare också men är Amy Diamond din syster? :)

    SvaraRadera