tisdag 20 november 2012

FALL FITNESS CHALLENGE: VECKA 7

Resultat vecka 7 


Vikt: Minus 200 gram.
Mått: Samma mått.
Välmående: Inte en av mina bättre veckor. Trodde jag höll på att bli sjuk förra veckan, kände mig rätt hängig i onsdags och tränade därför inte eftersom jag kände av min hals. I torsdags vaknade jag piggare än någonsin? Sedan i söndags har jag haft ont i ländryggen (säkert beroende på hotellsängen i lördags) och det gör träningen lite krångligare även denna vecka. Jag och min kille fick båda ont i längdryggen i söndags så det MÅSTE ha varit hotellsängen på Berns. Suck. Stretcha nu Stretchar ryggen två gånger om dagen just nu!

Kommentar: Jag är väldigt nöjd med resultaten denna vecka eftersom jag varken har tränat eller ätit enligt planen. Kosten har inte varit katastrofal men inte heller perfekt och jag har ätit betydligt mer energi och kolhydrater än vanligt. För lite sömn, mycket fest och rätt mycket alkohol för att vara mig plus mycket stress - jag förväntade mig snarare ett plus på vågen. Hittills har jag gått ner cirka 600 gram i veckan om man slår ut det så jag ligger på plus och är snart halvvägs. Woop woop! 

Hoppas det går bra för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar